Ihana päivä

maanantai 12. lokakuuta 2015


 "Some days you eat salad and go 
to the gym. Some days you eat 
cupcakes and refuse to put on 
pants. It's called balance."
Minulla oli tänään tee mitä huvittaa -päivä. Olen ollut viime aikoina aika (super) stressaantunut, joten tämä päivä tuli todella tarpeeseen. Päivään kuului White on Whitessä syysuutuuksien ihailemista, kukkien ostamista, kanelipullan syömistä lounaaksi, karkkikaupassa käymistä ja sushilla herkuttelua. Pelkkiä lemppariasioita siis! Sekä tietenkin ihan vain kävelyä raikkaassa syysilmassa, kun ei ollut liian kylmä. 
Olen heikkona kauniisiin pakkauksiin ja tässä muutama hyvä esimerkki niistä. Ihmettelen kovasti, miksi Suomessa niin kovin harvasta kaupasta saa kauniisti pakattuina ostokset. Minulle kauniisti pakatut ostokset (enkä usko olevani ainoa) ovat ehdottomasti tärkeä osa ostokokemusta ja myös hyvä syy palata kauppaan. Välillä olen lähes voihkaissut esim. Stockan kassalla, kun ihanat ostokset on sullottu samanlaiseen muovikassiin kuin ruokakaupoissa käytetään. 
Ihana hortensian oksa löytyi lempikukkakaupasta
Sushi on ehdottomasti yksi lempiruoistani, mutta olen tullut hyvin nirsoksi, kun maistuin ensimmäistä kertaa Sushibar&Winen sushia. Sitä parempaa ei ole vielä tullut vastaan! Nykyään en sushia muualta halua hakeakaan. 
White on Whitestä en päässyt taaskaan poistumaan ilman pieniä ostoksia… Vaikka työskentelen sisustuksen parissa, niin silti hullaannun aina erilaisten uutuuksien parissa. 
Ihanan mustavalkoista… Lopuksi käväisin vielä Sweetheartista nappasin mukaani tietenkin salmiakkikolaa, mutta myös Islantilaista järkyttävän suolaista salmiakkia. Molemmat niin hyviä! 
Mukaan lähti hieman tuikkukuppeja tuomaan tunnelmaa pimeisiin iltoihin. 

Ihanaa uutta viikkoa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi!